Life Narration of a Kampong boy's journey as an Aspiring Artiste

Thursday, July 05, 2007

Majlis Ramah Mesra Duta Poweroot Bersama Peminat







Huh dah lama x meng UPDATED BLOG dh bersarang doh. Dok pe byk keje nak buat. Erm kali ini nak berkongsi ngan korg sumer xtvt FAIZAL baru-baru ini.

27 Jun 2007 lepas, FAIZAL selaku DUTA POWEROOT telah mengadakan sessi persembahan dan ramah mesra dengan peminat di Kompleks Sogo KL. Antara XTVT yang diadakan adalah sign autograf dan games.



Selain FAIZAL, DUTA POWEROOT yang lain hadir adalah rosyam nor, felix dan zila… perghhh makin bergetah zila dah lama xtgk. Hehehe.

Program yang diadakan di ruang legar Kompleks SOGO ini telah mendapat sambutan menggalakkan dari pengunjung kompleks SOGO. Xtvt diadakan dari jam 5.30 petang hingga 7.00 malam.

Hah mesti ramai nak tahu, FAIZAL datang xkan xnyanyi kot. Hah jgn xtau petang 2 FAIZAL sempat jugak berduet ngan abg rosyam kita. Perghh xsangka abg rosyam berbakat gok. Mereka dok nyanyi lagu SUCI DALAM DEBU. Selain lagu duet, FAIZAL jugak nyanyi single beliau iaitu KAU MILIKKU.
Selepas Nyanyi dah tentu acara yang rame tnggu.. hah ape laie.. xtvt SIGN OTOGRAF.. huhuhuh rame gok hari 2... erm sapa katakan FAIZAL xder AURA... Lihat saje lah dari gambar 2 jer..

Erm… so bulan julai nie album ini insyaallah akan release dan akan ada PROMO di station ERA dan station-station radio yang lain. Sedap dan tangkap leleh lagu nie. Lagu dicipta oleh bro ARAB. So mari kite sama-sama tunggu.

Senyum sokmolah!!! Insyaallah BLOG FAIZAL akan dikemaskini dengan citer terbaru beliau. Hah jgn lupa UNDI FAIZAL di Anugerah ERA. Faizal tercalon untuk 3 katergori iaitu ARTIS HARAPAN PILIHAN, ARTIS LELAKI PILIHAN DAN LAGU POP PILIHAN. Marilah kita sama-sama memastikan Faizal berjaya merangkul anugerah itu nanti.

2 Comments:

Blogger SpidEy d'lEfty said...

Huhu.. update jugok akhirnyo.. welcome back SS.. 5zal tubik single buleh nih? Wow!

Saturday, July 14, 2007 7:29:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

dah xde org nk update ke blog senyum sokmo ni..........

Friday, February 27, 2009 5:48:00 PM  

Post a Comment

<< Home

<BGSOUND src="" loop=infinite>