Life Narration of a Kampong boy's journey as an Aspiring Artiste

Tuesday, January 30, 2007

Faizal bersantai sambil menanti Malam ABHBP 2006

Salam ceria semua,

Tinggal beberapa hari saja lagi menjelang ABHBP 2006, artis2 dan media dan para jemputan mula berkampung di Arena All Stars Genting Highland sambil menyaksikan acara gilang gemilang Anugerah ABHBP anjuran Berita Harian pada 4hb Februari 2007... Faizal pula tidak terkecuali dan teruja sekali untuk sama2 menyertai pesta itu nanti .. naik ke Genting Highland untuk kali kedua untuk Faizal memang amat menyeronokkan ye!!!


Menunggu akan kemunculan Faizal nanti di Red Carpet dan Acara Anugerah pada 4hb Feb ..sempat jugalah kami bersama2 ngan Faizal menghabiskan masa bersantai sambil menenangkan fikiran (konon2nye lah..ha ha) serta merehatkan badan setelah menghabiskan masa minggunya dengan promosi Jelalah ABHBP ...Di pejabat FFCKL kami mulalah menguji suara2 yg tak seberapa tu ..ha ha.....ini ajelah kesukaan dan hobi Faizal kalo bukan acara berkaraoke... memang sukar bg Faizal nak mencari hari2 yang sebeginikan ape lagik bersama kawan2 ..... Gelak ketawa dan kecerian terpancar di wajahnya dan ini terbukti bahawa kehidupan barunya memberi semangat dalam kerjaya faizal....


Photo Credits: Sisterazzi

Khas dari Mamaqueen
Video Unplugged: Satu Hari Lagi
*Nyanyian dan petikan guitar oleh Faizal di minggu terakhir di Akademi

2 Comments:

Blogger SpidEy d'lEfty said...

itu dia.. we need more entries like this one..

SS pernah singgah blog Ahraf Sinclair, Mr Manager (manager NingBaizura)and BadrulAfter6 (manager DD) kan? Blog diorng popular simply becuz diorng paparkan kehidupan artis di luar liputan media.. and ppl (the fans and non-fans) love to read this more than those 'liputan susulan drp ape yg kt media'..

Hope u got what i mean. Entry cam kali ini mmng bersantai.. readers will certainly feel close to 5zal.

Just my 2 cents.


Spider

Friday, February 02, 2007 3:54:00 PM  
Blogger Senyum Sokmo said...

Terima Kasih. Kami akan usahakan...:).

Senyum Sokmolah...

Friday, February 02, 2007 8:03:00 PM  

Post a Comment

<< Home

<BGSOUND src="" loop=infinite>