Life Narration of a Kampong boy's journey as an Aspiring Artiste

Sunday, December 17, 2006

TOP 5 IN 2 CATEGORIES AT ABHPP 2006.. WELLDONE!!

Salam buat semua,

Wow!!!!! Congrats Faizal... amazing!!!! something for all of us to be proud of!!!
Well done guys!! we made it n put Faizal in TOP 5 with 2 c ategories in hand..

Semua peminat peminat Faizal nampaknya sudah pun mula mengundi setelah mendapat berita yg Faizal sudah pun tercalun dalam 2 kategori iaitu ARTIS BARU LELAKI POPULAR dan ARTIS LELAKI POPULAR serta kategori utama BINTANG PALING POPULAR 2006 baru baru ini yang telah pun di umumkan pada 13hb Disember bertempat di PALACE OF THE GOLDEN HORSES ...


Faizal bersama artis- artis yg dicalon

Faizal bergaya sokmo....

Kami warga kerja Faizalfcnet mengalu ngalukan kerjasama dari anda semua agar kita sama sama membantu Faizal mencapai kejayaan.. Top5 ABHPP disiarkan setiap hari selama 5 minggu di Berita Harian dan Berita Minggu bermula dari 14hb Disember hingga 21hb Januari 2007 dan anda berpeluang memilih Faizal dalam 2 kategori serta Anugerah Utama untuk kategori BINTANG PALING POPULAR 2006 .


Untuk menghangatkan lagi suasana Anugerah ABHPP selain dari Jadual dengan promosi ABHPP yg di tetapkan oleh penganjur , Ahli2 AJK FFC juga akan bergerak bersama2 secara ekslusif dalam Jelajah Ekspidisi FFC untuk AJK FFC bersama2 mendekati peminat di lokasi2 yang akan sampai di tempat2 anda nanti..Anda buleh dapatkan ape jua info berkenaan Faizal di booth2 yang disediakan disana.. Nanti kan kemunculan AJK FFC di tempat2 anda!!!!

So guys do check out the locations meeting sessions with Faizal's AJK and Fans at the specific locations... FFC booth will be set up early n all FFC merchandise will be sold at the booth!!! Come early Faizal's fans!!! Do grab the opportunity to meet them and lots of information on FFC upcoming activities for fans meet- up with Faizal will be available!!!!

*These are not the confirmed dates.
*XPDC dates have been changed. Do check out Faizalfc.net for latest dates.



Marilah sama2 kita menyokong serta memberi peluang untuk beliau terus menyinar dan memberi impak dalam industri seni tanahair .... semoga Faizal beroleh kejayaan dalam karier yang di ceburinya....

Official Promotional Locations by BH

Hope for the best!!! with god willing n blessing... insyaallah!!!!

Support sokmolahh!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<BGSOUND src="" loop=infinite>